La nostra primera reunió amb CEM Sociedade Cooperativa Galega, va suposar un repte.
Com casi bé a tots ens ha passat en alguna ocasió, la seva Web estava desactualitzada i presentava un sistema complex de navegació en el qual els usuaris no trobaven la informació que volien obtenir.
L'objectiu era clar: volien un projecte econòmic, de nivell i amb bon gust, és a dir, “bueno, bonito y barato”
Sobre aquesta base vam començar a investigar. Necessitàvem conèixer detalladament les necessitats del nostre client i gràcies a agradables reunions acompanyades de cafè i pastes vàrem percebre les seves necessitats i problemes:
1. Comptaven amb una web obsoleta que eren incapaços d'actualitzar.
2. Els usuaris que accedien a la seva pàgina web no trobaven la informació.
3. Volien mostrar una imatge corporativa amb consonància amb la seva empresa i l'evolució obtinguda en els últims anys.
4. Buscaven un sistema que donés informació de l'ús que es feia del seu nou portal web.
5. Necessitaven que el projecte finalitzés a temps per celebrar el seu 18è aniversari.
Per tal d’aconseguir els objectius vam apostar per una estètica neta , creant un disseny web actual amb una arquitectura de la informació senzilla i intuïtiva.
Vam aconsellar a l'equip de CEM que per a evitar informació o imatges supèrflues s’ha de limitar a no més de tres clic per arribar als continguts i és necessari destacar a la portada les últimes novetats, els principals serveis que ofereixen, les seves dades de contacte i la ubicació de la seva oficina.
Quant a la programació vam integrar un sistema de gestió de continguts amigable i vam impartir la formació necessària per a aconseguir que l'equip de CEM pugues gestionar el seu espai web a Internet.
Finalment vam incorporar diferents funcionalitats que permeten a aquesta cooperativa tenir un coneixement real de l'ús que s'està fent de la seva web.
Però el millor de tot és que hem fet uns grans amics amb els quals col•laborem en nous projectes d'Educació Ambiental..